01  

It feels like a perfect night

這就像是個美好的夜晚

To dress up like hipsters

去打扮像個時髦人士
And  make fun of our exes, uh uh uh uh

拿前男友開玩笑
It feels like a perfect night

這就像是個美好的夜晚

For  breakfast at midnight

在午夜時吃著早餐
To fall in love with strangers uh uh uh uh

跟陌生人談場戀愛
Yeah


We're happy free confused and lonely at the same time

我們在這同時感受到快樂 自由 疑惑和寂寞
It's  miserable and magical oh yeah

這是如此悲慘卻又神奇
Tonight's the night when we forget about the  deadlines

今晚就讓我們忘記最後的期限吧

it's time uh oh

就是現在了

I don't know about you

我對你一無所知

But I'm feeling 22

但我感覺就像22歲
Everything will  be alright

一切都會變得美好

If you keep me next to you

只要你把我留在你身邊
You don't know about me

你對我一無所知

But I bet  you want to

但我打賭你也想這麼做
Everything will be alright

一切都會變得美好

If we just keep dancing like we're  22, 22

只要我們不停地跳舞就像我們22歲

It seems like one of those nights

這似乎是個特別的夜晚
This place is too  crowded

這地方太過擁擠

Too many cool kids uh uh, uh uh

太多帥哥美女
It seems like one of those  nights

這似乎是個特別的夜晚
We ditch the whole scene

我們拋開所有的景象

And end up dreaming instead of sleeping

然後停止想像 慢慢入睡
Yeah


We're happy free confused and lonely in the best way

我們用最棒的方式感覺到快樂 自由 疑惑和寂寞
It's  miserable and magical oh yeah

這是如此悲慘卻又神奇
Tonight's the night when we forget about the  heartbreaks

今晚就讓我們忘記那些曾經讓我們心碎的人吧

it's time uh oh

就是現在了

I don't know about you

我對你一無所知

But I'm feeling 22

但我感覺就像22歲
Everything will  be alright

一切都會變得美好

If you keep me next to you

只要你把我留在你身邊
You don't know about me

你對我一無所知

But I bet you  want to

但我打賭你也想這麼做
Everything will be alright

一切都會變得美好

If we just keep dancing like we're 22 uh  uh ah ah ah 22 uh uh uh

只要我們不停地跳舞就像我們22歲

I don't know about you, 22 uh uh 22 uh uh

我對你一無所知

It feels like one of those nights

這就像是個特別的夜晚
We ditch the whole  scene

我們拋開所有的景象
It feels like one of those nights

這就像是個特別的夜晚
We won't be sleeping

我們徹夜不眠
It  feels like one of those nights

這就像是個特別的夜晚
You look like bad news I gotta have you

你看起來就像個壞蛋 我要得到你

I  gotta have you ohh, uh, yeah

我ㄧ定要得到你

I don't know about you

我對你一無所知

But I'm feeling 22

但我感覺就像22歲
Everything will  be alright

一切都會變得美好

If you keep me next to you

只要你把我留在你身邊
You don't know about me

你對我一無所知

But I bet you  want to

但我打賭你也想這麼做
Everything will be alright

一切都會變得美好

If we just keep dancing like we're 22 uh  uh, 22 uh uoh

只要我們不停地跳舞就像我們22歲

22 uh uh, yeah, 22 uh uhoo, yeah yeah

就像22歲 22歲

It feels like one of those nights uh uh

這就像是個特別的夜晚
We ditch the whole  scene

我們拋開所有的景象
It feels like one of those nights uh uh

這就像是個特別的夜晚
We won't be sleeping

我們徹夜不眠
It feels like one of those nights uh uh

這就像是個特別的夜晚
You look like bad news I gotta have  you

你看起來就像個壞蛋 我要得到你

I gotta have you

我ㄧ定要得到你



Read more:  Taylor Swift - 22 Lyrics | MetroLyrics

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mita88055 的頭像
    mita88055

    Mita的西洋世界

    mita88055 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()