01  

Heart beats fast

心跳加快
Colors and promises

色彩和承諾
How  to be brave

我該如何變得勇敢
How can I love when I'm afraid to fall

如果害怕跌倒又該如何去愛
But watching you  stand alone

但看你隻身一人站著
All of my doubt

我的所有疑問
Suddenly goes away somehow

瞬間蕩然無存

One step closer

再靠近一步
I have died every day waiting for you

等你的每一天就像是行屍走肉
Darlin' don't be afraid

親愛的請別害怕
I have loved you for a

我會愛著你
Thousand years

就像這千年之戀
I'll  love you for a

我將會愛著你
 Thousand more

千年後依然不滅

Time stands still

時間不停地流逝
beauty in all she is

她的美麗依舊
I  will be brave

我將會變得勇敢
I will not let anything

我不會讓任何事情
Take away

帶走我的愛戀
What's standing in front of me

是什麼站在我的前方
Every breath,

每一次的呼吸
Every hour has come to this

所有的時間都凝結在此刻

One step closer

再靠近一步

I have died every day waiting for you

等你的每一天就像是行屍走肉
Darlin' don't be afraid

親愛的請別害怕
I have loved you for a

我會愛著你
Thousand years

就像這千年之戀
I'll  love you for a

我將會愛著你
Thousand more

千年後依然不滅

And all along I believed

而這一路以來我一直堅信著
I would find you

我將會找到你
Time has  brought

時間會帶著
Your heart to me

你的心給我
I have loved you for a

我會愛著你
Thousand years

就像這千年之戀
I'll love you for a

我將會愛著你
Thousand more

千年後依然不滅

One step closer

再靠近ㄧ步
One step closer

再靠近ㄧ步

I have died every day waiting for you

等你的每一天就像是行屍走肉
Darlin' don't be afraid

親愛的請別害怕
I have loved you for a

我會愛著你
Thousand years

就像這千年之戀
I'll  love you for a

我將會愛著你
Thousand more

千年後依然不滅

And all along I believed

而這一路以來我一直堅信著
I would find you

我將會找到你
Time has  brought

時間會帶著
Your heart to me

你的心給我
I have loved you for a

我會愛著你
Thousand years

就像這千年之戀
I'll love you for a

我將會愛著你
Thousand more

千年後依然不滅



Read more:  Christina Perri - A Thousand Years Lyrics | MetroLyrics

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mita88055 的頭像
    mita88055

    Mita的西洋世界

    mita88055 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()